14 februari 2021 | 11:09 | Frans Everstijnstraat
Rond 11:00 zijn wij gealarmeerd voor een ambulance die vast in de sneeuw stond. Ter plaatse is de gevallen schaatser in een andere ambulance naar het ziekenhuis vervoerd en hebben wij de ambulance los getrokken.























