16 november 2018 | 17:57 | Oranjeboomstraat
Vrijdagavond werden wij gealarmeerd voor het assisteren van ambulance met het horizontaal vervoeren van een patiënt. Wij hebben voor een korte tijd de Oranjeboomstraat moeten afsluiten voor het verkeer. Nadat de patiënt naar beneden was gebracht en hadden overgedragen zijn wij weer retour kazerne gegaan.























