08 juni 2012 | 18:10 | Wagnerlaan
Tijdens het wachten op het redvoertuig op de Palestrinalaan kwam er nog een melding binnen van stormoverlast. Hierop is één met politie naar de Wagnerflat gereden waar de sleutelhouder reeds ter plaatse was. Vanaf het dak waaidde enkele dakplaten naar beneden. In verband met de avondvierdaagse ontstond zo een onveilige situatie. Hierop zijn de los liggende platen naar binnen gebracht waardoor het gevaar geweken was.























