05 september 2011 | 08:32 | Voorstraat
Per abuis had men een handbrandmelder ingedrukt bij het Ambachts en baljuwhuis. Voor de brandweer niets te doen.
Per abuis had men een handbrandmelder ingedrukt bij het Ambachts en baljuwhuis. Voor de brandweer niets te doen.