18 juli 2009 | 22:05 | Elstlaan
Automatisch brandalarm bij de Nutsschool. Aldaar bleek een melder door onbekende oorzaak af gegaan te zijn. Het ter plaatse gekomen beveiligingsbedrijf zou het systeem resetten.
Automatisch brandalarm bij de Nutsschool. Aldaar bleek een melder door onbekende oorzaak af gegaan te zijn. Het ter plaatse gekomen beveiligingsbedrijf zou het systeem resetten.