03 april 2009 | 11:09 | TreubpleinDe zoon van de eigenaar van het mobiele verkooppunt had de wagen neergezet en aangesloten op het electra, zoals dat iedere week gebeurt. Nadat hij bij zijn voertuig was geweest om nog wat spullen te pakken voor in de wagen, opende hij de deur en kwamen de vlammen direct naar buiten. Direct werd de brandweer gebeld.
Bij het rijden van huis naar de kazerne toe was al een rookkolom te zien boven de dorpskern veroorzaakt door de aanwezige vetten.
Bij het rijden van huis naar de kazerne toe was al een rookkolom te zien boven de dorpskern veroorzaakt door de aanwezige vetten.
Eenmaal ter plaatse gekomen met de tankautospuit was er eerst nog gevaar voor een mogelijke gasfles maar dit werd snel ontkend door de zoon. Er was geen gasfles aanwezig. Met 2 hoge drukstralen is de wagen geblust en was rijp voor de sloop.
Even geen loempia's meer eten op het Treubplein. Vele Voorschotenaren zullen hem missen maar hopen uiteraard dat er snel een nieuwe wagen voor terug komt.























