14 juni 2007 | 17:27 | Beetslaan
Ook school de Regenboog op de Beetslaan kon het overvloedig water niet aan en kwam het als een regenscherm de school binnen. Hierdoor was er veel overlast in de school. Nog voordat de brandweer hulp kon bieden, alle meldingen worden beoordeelt op prioriteit, had een extern bedrijf al hulp geboden en was het meeste water al weer opgeruimd.























