18 januari 2007 | 13:10 | van Boeijenplantsoen
Schrikken was het voor een bewoner aan het van Boeijenplantsoen toen een hekwerk op de uitbouw van zijn buren naar beneden kwam. Het gevaarte werd van de gevel losgerukt en belande deels in de tuin van de melder. De eigenaar was niet thuis. Het hek werd uit elkaar gehaald en plat in de tuin gelegd.























