18 oktober 2004 | 19:41 | Fredrik Hendriklaan
In een woning aan de Frederik Hendriklaan hadden de bewoners de open haard lekker opgestookt. Echter na verloop van tijd begon deze toch raar te doen en werd de brandweer gebeld. Met behulp van rammeneur werd de schoorsteen geveegd waardoor het ergste leed geleden was.























